Τα γκρι μου μάτια σε έκαναν κομμάτια

   Καλημέρα αγάπες μου και καλή Μ.Εβδομάδα να έχουμε!Πως είστε;; Η μέρα ξεκίνησε τέλεια μιας και δύο μέρες τώρα ο καιρός έχει φτιάξει και έχει μόνιμα ήλιο!!Οπότε έχει φτιάξει και η δική μου διάθεση μαζί με του καιρού!!Ελπίζω να σας βρίσκω τέλεια!!

Lentiamo.gr
   Τα γκρι μου τα μάτια λοιπόν δεν είναι άλλο παρά φακοί επαφής.. Η αλήθεια είναι ότι στις φωτογραφίες δύσκολα τα ξεχωρίσεις ότι δεν είναι δικό σου το χρώμα.. Φοράω φακούς επαφής από τα 16 και η αλήθεια είναι ότι δοκίμασα και στο παρελθόν και ήταν εντελώς fake.Έφευγε από την θέση του και ο φακός οπότε με το που με κοιτούσες καταλάβαινες το αυτονόητο... Ωωωω ναι φοράω φακούς.
Lovely Grey
   Πέρασαν τα χρόνια και δεν ξανά τόλμησα να μπω στην διαδικασία του έγχρωμου φακού μέχρι πριν από 15 μέρες που παρέλαβα ένα δεματάκι από www.lentiamo.gr με δύο ζευγάρια φακούς στο νούμερο μου.Τα χρώματα που ζήτησα ήταν το lovely grey και το party green.Ξεκίνησα με το lovely grey μιας και πάντα ήθελα να δοκιμάσω γκρι φακούς επαφής!Μετά το πρώτο σοκ (ουαααου) έχω γκρι μάτια!!Τα αγάπησα!!Φαίνονται τόσο φυσικά πάνω στο χρώμα των ματιών μου που είναι καφέ σκούρο που πρέπει να έρθεις πολύ κοντά για να καταλάβεις ότι φοράω φακούς.Η ποιότητα τους είναι εξαιρετική μιας και πλέον μετά από 16 χρόνια (και ναι 16+16=32 τόσο είμαι) μπορώ να ξεχωρίσω το καλό με το κακό... Ο φακός δεν φεύγει από την θέση του και δεν θαμπώνει με τις ώρες που τους φοράω (πάντα πάνω από 8 αν και είναι καλό δεν μπορώ να το αλλάξω)..
Party Green
   Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις το χρώμα των ματιών σου;Είτε έχεις μυωπία είτε όχι μπορείς να κάνεις την αλλαγή!Είναι τόοοοσα τα χρώματα που σίγουρα κάποιο από αυτά θα γίνει το αγαπημένο σας!!

   Υ.Γ. Θα επιστρέψω σύντομα και με τα πράσινα μου μάτια..Όσοι με ακολουθείτε στο instagram θα τα δείτε πρώτοι!
Εγώ
Πάλι εγώ
   Υ.Γ2 Για να δείτε το site και τα υπέροχα χρώματα τους μπορείτε να μπείτε εδώ ή να τους βρείτε στο facebook!!
   Σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου Καλό Πάσχα και το φως της Αναστάσεως να φωτίσει και τις καρδιές μας!
    See you soon (μετά το Πάσχα)..

                        With love
                       Christiana G.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις