Βροχερές καλημέρες..

    Βροχερές καλημέρες λοιπόν από την αγαπημένη μου πόλη... Τρεις μέρες τώρα δεν λέει να σταματήσει..Να πω κι όλας ότι ρίχνει ''καρέκλες'' να το ευχαριστηθούμε να πω οκ.. Ρίχνει αυτή τη χαζή ψιχάλα που κάνει να θες από την μια να ανοίξεις την ομπρέλα σου για να μην χαλάσει το μαλλί και από την άλλη όταν σε δει κανένας άνθρωπος θα σε γελάει κι όλας...
   Από κει που πήγε η ψυχολογία να ανεβαίνει, από κει τσουππππ και μπαμ κάτω.Είδαμε ήλιο,βγήκαμε, ξεκινήσαμε τον μαραθώνιο για τα επόμενα 5 κιλά μου έχουν καθίσει μπάστακας και δεν λένε να φύγουν και;; Και ξεκινάει να χαλάει πάλι ο καιρός.. Δεν βγαίνεις για περπάτημα.. Αρχίζεις να τρωωωωςςςς ότι υπάρχει πλέον στο ψυγείο και στο αγαπημένο σου ντουλάπι.. Ξεκινάς τέλεια το πρωί μέχρι το απόγευμα και το βράδυ τα τρως όλα μαζί..
   Έχεις από την άλλη για τον αδερφό σου έναν τρελό τρελό επιστήμονα φυσικόγυμναστικοδιατροφολόγο να σου φωνάζει γιατί δεν τηρείς την διατροφή που τον έβαλες κάτω, τον πίεσες να στην βγάλει στα γρήγορα...
   Ξεκινάει και ο γλυκούλης μου,ο αγαπημένος μου σύζυγος τα παράπονα περί παχύναμε πάλι, πονάνε τα πόδια μου από τα κιλά και τα λοιπά τα γνωστά και ναι!!Σου ήρθε η δικαιολογία... Γυναίκα είσαι..Έξυπνη είσαι... Το πετάς.. Αγάπη μου έχεις δίκιο αλλά περιμένω περίοδο και έχω λαιμαργίες... Τι κι αν η περίοδος σου είναι να έρθει σε καμιά δεκαριά μέρες... Εσύ την περιμένεις...
   Βροχερές καλημέρες λοιπόν και μην ξεχνάτε πως τα καλύτερα έρχονται... Ίσως είναι και δίπλα μας και από την αγωνία μας δεν τα βλέπουμε... Οπότε ας κοιτάξουμε λιγάκι αριστερά, λιγάκι δεξιά και ίσως φανούνε..

    Σας φιλώ γλυκά μέχρι την επόμενη βδομάδα και να αγαπάτε σας ομορφαίνει

                                                                                                                                 Χριστιάνα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις