Η επιστροφή!!

   Καλησπέρα στην πιο όμορφη παρέα!Καλή χρονιά δεν σας ευχήθηκα ακόμα μιας και απέχω αρκετό καιρό από το blogging για προσωπικούς μου λόγους..Τώρα επέστρεψα και το γιορτάζω με έναν διαγωνισμό!!
   Τα δώρα του διαγωνισμού είναι τα εξής:
*Μία κρέμα ματιών Aqua της Balea
*Serum προσώπου σε αμπούλες της Balea
*Μία κρέμα προσώπου της Macrovita

   Η κρέμα ματιών και οι αμπούλες serum είναι αγορασμένα από εξωτερικό και δεν υπάρχουν στην Ελλάδα.Η κρέμα ματιών είναι κρέμα - gel λεπτής υφής και δεν ενοχλεί τα μάτια. Οι αμπούλες serum είναι από τις αγαπημένες μου..Χρησιμοποιώ μία την βδομάδα μετά από ένα καλό peeling προσώπου.. Η κρέμα προσώπου είναι ενυδατική λεπτής υφής 24ώρου για όλους τους τύπους δέρματος..

   Τα βήματα είναι απλά:
1)Μου αρέσει ή αλλιώς like στη σελίδα μου στο facebook εδώ!
2)Μου αρέσει ή like στη φωτογραφία του διαγωνισμού και σχόλιο και αν θέλετε προσκαλείτε και τους φίλους σας και έχετε μια έξτρα συμμετοχή!
3)Μια δημόσια κοινοποίηση του διαγωνισμού και είστε έτοιμοι!
   
   Ο διαγωνισμός θα κρατήσει μέχρι τις 25/2 και ο νικητής θα ανακοινωθεί στις 27/2 στη σελίδα στο facebook και θα ενημερωθεί και με μήνυμα. Σε περίπτωση που δεν έχω απάντηση εντός 48 ωρών θα ξαναγίνει κλήρωση. Το δώρο θα αποσταλεί μέσω συστημένου δέματος στο ταχυδρομείο και εννοείτε με τα έξοδα αποστολής δικά μου..
   Την κλήρωση θα την πραγματοποιήσω με το Random Name Picker.
Ο διαγωνισμός ισχύει μόνο για Ελλάδα.

Σας φιλώ γλυκά....


Ευχαριστώ επίσης τα site για την δημοσιοποίηση του διαγωνισμού:

Σχόλια

  1. Situs Judi Slot Online Gacor & Terpercaya 2021 - KERATONUS88
    Slot Online Gacor & Terpercaya 2021 — Situs Judi Slot Online Gacor & Terpercaya 2021 — Situs Judi Slot Online Gacor & Terpercaya 2021 — Situs Judi Slot Online Gacor & Terpercaya 2021 — Situs Judi Slot Online Gacor & Terpercaya 2021 나주 출장안마 — Situs Judi Slot Online Gacor & Terpercaya 충청북도 출장마사지 2021 — Situs Judi Slot Online Gacor & Terpercaya 2021 바카라 사이트 주소 — Situs Judi Slot Online Gacor & 제천 출장샵 Terpercaya 2021 — Situs Judi Slot Online Gacor & Terpercaya 2021 — Situs Judi Slot Online Gacor & Terpercaya 군산 출장마사지 2021 — Situs Judi Slot Online Gacor

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις