Φυσικό;;Φυσικά αλόη...

   Καλησπέρα beauties μου!!Καλή και δημιουργική χρονιά να έχουμε γεμάτη με υγεία,αγάπη και όμορφες στιγμές!!Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις γιορτές..Εγώ πέρασα πάρα πολύ ωραία και οικογενειακά...
    Αυτό είναι το πρώτο rewiew για την νέα χρονιά...Τι λέτε πάμε να δούμε τι έχω να σας δείξω σήμερα;;
    Λοιπόν τα προϊόντα είναι σταλμένα σε μένα από το inatural.gr.Τα δοκίμασα πάνω από δύο μήνες και είναι έτοιμη λοιπόν να σας πω την γνώμη μου...Λοιπόν πάμε να σας δείξω τα προϊόντα....
    *Κρέμα προσώπου 24ωρών με βιταμίνη Ε και Q10
    *Body butter
    *Shower gel lime & mint
    *Body lotion natural
    *Μάσκα μαλλιών

   Λοιπόν ας ξεκινήσω....

   *Κρέμα προσώπου 24ωρών με βιταμίνη Ε και Q10.
   Αρκετά ενυδατική και καθόλου λιπαρή αφήνει το πρόσωπο μου καλά ενυδατωμένο και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας στο πρόσωπο μου.Το άρωμα της είναι πολύ απαλό και ουδέτερο.Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι ότι είναι πολύ σφιχτή σαν κρέμα με αποτέλεσμα να είναι πιο δύσκολο το άπλωμα της στο πρόσωπο.
 
   *Body butter με μήλο και κανέλα.
   Μπορώ να πω ότι είναι ένα βούτυρο σώματος αρκετά πηκτό όπως τα περισσότερα και αφήνει πολύ ενυδατωμένη την περιοχή που το χρησιμοποιείς.Εγώ για να πω την αλήθεια επειδή λατρεύω αυτήν την μυρωδιά το έχω στην τσάντα μου για να το χρησιμοποιώ μόνο για τα χέρια...

   *Shower gel με lime και μέντα.
   Υπέροχο αφρόλουτρο σώματος που σε αναζωογονεί στο μπάνιο.Δεν προκαλεί ξηρότητα στην επιδερμίδα και η μυρωδιά του τολμώ να πω πως υπερτερεί το lime από την μέντα..

   *Body lotion natural.
   Ένα προϊόν που με μπέρδεψε...Για να πω την αλήθεια δεν πολυσυμπαθώ τις κρέμες σώματος και δεν ξέρω γιατί..Η συγκεκριμένη είναι φυσική που πάει να πει ότι δεν έχει άρωμα πάρα μόνο το φυσικό της αλόης που είναι πολύ ελαφρύ.Δεν ενθουσιάστηκα με την υφή του που την θεώρησα λιγάκι πιο νερουλή από τι θα την ήθελα.

   *Μάσκα μαλλιών.
   Το συγκεκριμένο προϊόν κάνει ότι υπόσχεται μπορώ να σας πω...Γιατί;;Λοιπόν όσοι με παρακολουθείτε στα social media και ιδιαίτερα στο facebook και στο instagram θα δείτε ότι τον τελευταίο 1,5 χρόνο σχεδόν κάθε μήνα άλλαζα το χρώμα των μαλλιών μου.Η τελευταία μου αλλαγή ήταν από σκούρο κόκκινο στο ξανθό (που ήταν αδύνατο αλλά έχω υπέροχο κομμωτή και τα κατάφερε με την πρώτη).Λοιπόν ναι τα κατάφερε ο κομμωτής μου αλλά από κει και πέρα και το υπόλοιπο κομμάτι ήταν δύσκολο.Να κάνω ξανά τα μαλλιά μου υγιή μια που αφυδατλωθηκαν πάρα πολύ.Η συγκεκριμένη μάσκα τα βοήθησε να έχουν ξανά λάμψη και ζωντάνια...

   Αυτά για σήμερα!Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν;Πως σας φάνηκε;;
   Σας φιλώ γλυκά με την υπόσχεση να επιστρέψω σύντομα μιας και έχω πολλά να σας πω και να σας δείξω...



                                                                                                                     Καληνύχτα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις