Προϊόντα από την φύση για μας...

    Καλησπέρα στην πιο γλυκιά παρέα!Πως περνάτε;;Λοιπόν εγώ μπορώ να πω πως έκανα μερικά μπανάκια αν και ο καιρός φέτος δεν είναι κι ότι καλύτερο και πολλές φορές μας τα χάλασε...Δεν πειράζει όμως..Έστω και λιγάκι ξεκουραστήκαμε...
   Λοιπόν ήρθε η ώρα να σας μιλήσω για τα φυσικά προϊόντα προσώπου που μου έκανε την τιμή και μου έστειλε για δοκιμή η Δήμητρα Γούλα τα οποία η ίδια παρασκευάζει και διατίθενται στο προσωπικό της site www.dimitragoula.gr .
   Θα σας πω πρώτα κάτι που το θεώρησα πολύ σημαντικό να το αναφέρω μιας και εγώ η ίδια δεν το γνώριζα.Τα φρέσκα καλλυντικά πρέπει να συντηρούνται μέσα στο ψυγείο όπως τα τρόφιμα κι όχι σε κάποιο ντουλάπι.Αυτό γίνετε γιατί τα φρέσκα καλλυντικά δεν έχουν συντηρητικά,έκδοχα,χρώμα,άρωμα και παρασκευάζονται με βιολογικές πρώτες ύλες.Πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που χρησιμοποιώ κρέμες δοκίμασα μία φρέσκια και νομίζω πως θα το ξανακάνω!
   Ας πάμε λοιπόν να σας δείξω πια προϊόντα μου έστειλε:
 * Πρώτο προϊόν ήταν μία κρέμα προσώπου και ματιών με τριαντάφυλλο.Τα συστατικά της συγκεκριμένης κρέμας ήταν αλόη βέρα,καλέντουλα,βιταμίνη Ε και έλαια άγριας τριανταφυλλιάς.Την βρήκα πάρα πολύ ωραία μιας και μου έκανε πολύ ενυδάτωση τόσο στο πρόσωπο όσο και στην περιοχή των ματιών,ήταν δροσερή και δεν μου άφηνε ίχνος λιπαρότητας που μισό στις κρέμες.Το φυσικό της άρωμα ήταν διακριτικό και πολύ ωραίο μιας και σε ποιον δεν αρέσει το τριαντάφυλλο.
 *Δεύτερο προϊόν ήταν ένα πίλινγκ προσώπου με εσπεριδοειδή.Τα συστατικά του συγκεκριμένου ήταν κρύσταλλοι ορυκτών,αιθέρια έλαια από μανταρίνι και περγαμόντο.Νομίζω πως ήταν από τα πιο ωραία πίλινγκ που έχω δοκιμάσει μιας και δεν ήταν ούτε gel ούτε κρέμα που έχει τύχει να αγοράσω. Είχε πραγματικά κρυσταλλάκια μέσα τα οποία ένιωθες ότι δεν γρατζουνούσαν και έκαναν την δουλειά που κάνει ένα σωστό κατά την άποψη μου πίλινγκ.Το άρωμα του ήταν πολύ απαλό.
 *Τρίτο και τελευταίο προϊόν ήταν μία κρέμα νυχτός κηραλοιφή. Τα συστατικά της ήταν προβιταμίνη Α,λάδι καρότου,αιθέριο έλαιο λεβάντας και πεύκο.Για να πω την αλήθεια η συγκεκριμένη ήταν όλα όσα δεν θέλω καθόλου σε μια κρέμα.Δεν μου έκατσε καθόλου καλά στο πρόσωπο μου μιας και δεν την απορρόφησε καθόλου η επιδερμίδα μου και ήταν μονίμως λιπαρή.Φυσικά βρήκα και πάρα πολύ έντονο το άρωμα του πεύκου που δεν συμπαθώ καθόλου.
   Αυτή ήταν η γνώμη μου για την πρώτη μου επαφή με φρέσκες κρέμες..Έχετε δοκιμάσει κάποιο φρέσκο καλλυντικό και πως σας φάνηκε;;
  Φιλάκια πολλά....




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις