Καλό καλοκαίρι με προσοχή....

   Καλησπέρα,καλησπέρα!!Έχω πολύ μα πάρα πολύ καιρό να γράψω...Μια δεν είχα χρόνο και μια οι σκέψεις μου ήταν ένα κουβάρι που και να τις έβγαζα προς τα έξω θα ήταν ανώφελο...Οπότε προτίμησα να σωπάσω για λίγο καιρό μέχρι να πάρω τα πάνω μου..
   Το καλοκαίρι ας πούμε ότι ήρθε με τα σκαμπανεβάσματα του μαζί του ήρθε και ο υπέροχος ήλιος..Φυσικά στην Ελλάδα έχουμε σχεδόν όλο το χρόνο αυτόν τον υπέροχο ήλιο που μας φτιάχνει την διάθεση..Το καλοκαίρι όμως είναι λιγάκι  διαφορετικός...Πιο δυνατός οπότε πρέπει να προσέχουμε ακόμα περισσότερο..
   Δυστυχώς οι καιροί άλλαξαν και ο ήλιος μας έχει γίνει τόσο πολύ επικίνδυνος που το έγκαυμα δεν είναι τίποτα σε αυτό που μπορεί να συμβεί στο δέρμα μας η συνεχή έκθεση μας χωρίς την κατάλληλη προστασία...
   Φυσικά σήμερα θα σας μιλήσω για τα αντηλιακά που προτίμησα για φέτος το καλοκαίρι μιας και για μένα άρχισαν ήδη τα πρώτα μπάνια...Τι λέτε πάμε να τα δούμε μαζί;;
    Λοιπόν το πρώτο από αυτά είναι το La Roche Posay με δείκτη προστασίας 30.Πέρσι χρησιμοποίησα το νούμερο 50 αλλά φέτος θα προτιμήσω το 30 μιας και η επιδερμίδα μου δεν χρειάζεται κάποιο παραπάνω (έκανα έναν έλεγχο με υπέρυθρες στο φαρμακείο).Μου άρεσε πάρα πολύ το συγκεκριμένο γι αυτό το επέλεξα και φέτος.Η σύνθεσή του δεν είναι καθόλου λιπαρή και αφήνει ένα ωραίο ματ αποτέλεσμα χωρίς να σε βαραίνει...Γενικά δεν μπορώ τα αντηλιακά που μόλις τα βάλεις νιώθεις ότι φοράς make up.
   Στη συνέχεια επέλεξα το Carroten γιατί μου αρέσει γενικά το tan το ζελέ που μαυρίζεις γρήγορα και το βρήκα σε προσφορά -50% και εννοείτε πως το αγόρασα..Μαζί με αυτό πήρα και ένα με δείκτη προστασίας 25 γιατί πλέον δεν είμαι κοριτσάκι και έμαθα πόσο κακό κάνει ο ήλιος όταν φοράς μόνο το tan το οποίο δεν έχει καθόλου δείκτη για προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία...

   Αυτά από μένα....Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;
  Μην ξεχνάτε να αγαπάτε και να προστατεύετε το δέρμα σας γιατί αν δεν το κάνετε οι συνέπειες θα φανούν σε βάθος χρόνου...
  Ελπίζω να σας άρεσε....Σας φιλώ γλυκά...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις