Μυραδάτα από την φύση...

   Μια γλυκιά γλυκιά καλησπέρα σε όλους...Σήμερα η μέρα ήταν φανταστική αν και για τέταρτη μέρα σήμερα δεν βγήκα από το σπίτι...Είμαι λιγάκι άρρωστη και με έπιασε και η μέση μου...Τέλος πάντων....Σήμερα σας έχω υπέροχες μυρωδιές και δεν είναι κάτι άλλο από τα αφρόλουτρα και τις κρέμες σώματος που μου έστειλε η εταιρία Παπουτσάνης λίγο πριν την αλλαγή του νέου χρόνου...
   Είναι από την σειρά Olivia με αγνό ελαιόλαδο και μυρωδιές από φυσικούς καρπούς φρούτων όπως το ρόδι,το σύκο και κουμ-κουάτ..Ήταν όλα υπέροχα και μυρωδάτα..Φυσικά ξεχώρισα το άρωμα τους και ερωτεύτηκα το ρόδι...Μα είναι απλά υπέροχο..
    Συνδυαστικά πάντα το αφρόλουτρο με την κρέμα σώματος το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό..Αφήνει στο σώμα μια αίσθηση φρεσκάδας και απλότητας..Μην ξεχνάμε φυσικά πως και γι αυτό τα προϊόντα τους ήταν από πάντα γνωστά και αγαπητά στο ευρύ κοινό..Χρησιμοποιώ κρέμα σώματος Παπουτσάνη από τα χρόνια που πήγαινα λύκειο και πιστέψτε με μα είναι αρκετά χρόνια πριν...
   Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω το υπέροχο κουτάκι που ήταν μέσα όταν μου το έφερε ο κούριερ..Ήταν ένα κουτί που μοιάζει με κουτί μπογιάς για να βάψεις το σπίτι..Η διαφορά φυσικά ήταν ότι ήταν καθαρό και πολύχρωμο κι έτσι αυτή τη στιγμή δεν είναι στα σκουπίδια αλλά στη σκηνή της κόρης μου γεμάτο παιχνίδια!!
   Ευχαριστώ πολύ την εταιρία για την τιμή που μου έκανε να μου στείλει να δοκιμάσω αυτά τα υπέροχα προϊόντα του...
   'Εχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;Αν ναι πιο;;
  Σας φιλώ γλυκά...See you soon....




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις