Love my face....

   Καλησπέρα....Πως είστε σήμερα beauties μου;;Ελπίζω να σας βρίσκω με ανεβασμένη διάθεση!!Η δικιά μου μπορώ να πω πως τον τελευταίο καιρό είναι αρκετά καλά!!Στο σημερινό rewiew έλεγα να σας δείξω τα προϊόντα προσώπου που αγάπησα και έγιναν καθημερινό μου κομμάτι την χρονιά που μας πέρασε...Τι λέτε;;Πάμε να τα δούμε;;
   Ας ξεκινήσω με τα προϊόντα καθαρισμού:

   *Αυτό που αγάπησα πάνω απ' όλα είναι το απαλό ντεμακιγιάζ ματιών το οποίο καθαρίζει τέλεια τα μάτια από το μακιγιάζ.Τα μάτια δεν ερεθίζονται ''τουλάχιστον τα δικά μου'' όπως γινόταν άλλοτε με άλλα καθαριστικά ματιών..Δεν βαραίνει τα μάτια και το χρησιμοποιώ πάντα!Η τιμή του είναι στα 5€ περίπου..
   *Το επόμενο προϊόν που μου αρέσει είναι το Skin perfection το mineral water.Το χρησιμοποιώ όταν δεν είναι πολύ μακιγιαρισμένη και καθαρίζει εκπληκτικά το πρόσωπο.Δίνει μια απαλότητα στην επιδερμίδα που δεν περίμενα..Η τιμή του είναι γύρω στα 4,50€...
   *Αυτό το προϊόν που με εξέπληξε αφάνταστα είναι το Ideal glow το λαδάκι καθαρισμού..Όταν αποφάσισα να το δοκιμάσω είχα πολλούς ενδοιασμούς.Ήμουν σίγουρη πως θα απογοητευτώ μιας και δεν περίμενα πως με τρεις σταγόνες και με ένα απλό τρίξιμο σε όλο το πρόσωπο με το που ξέπλυνα το πρόσωπο μου θα έφευγε και το μακιγιάζ..Κι όμως έγινε..Το καλύτερο φυσικά ήταν ότι ενώ ήταν λάδι δεν άφηνε λιπαρότητα στο πρόσωπο μου..Η τιμή του είχα περίπου στα 5€ και το βρήκα σε προσφορά 1+1 το οποίο το κλειστό λαδάκι σε λίγες μέρες θα γίνει ένας γρήγορος διαγωνισμός στη σελίδα στο facebook για να το δοκιμάσει και κάποια από εσάς..
   *Σειρά από τα καθαριστικά προσώπου έχει το Sublime fresh deep pure foamin water.Είχα πει και σε παλιότερο ποστ ότι μου άρεσε αρκετά.Νιώθεις την φρεσκάδα στο πρόσωπο αν και δεν είναι για ντεμακιγιάζ..Αφήνει λίγο ξηρότητα στο πρόσωπο όπου μετά θέλει μια ενυδατική.Η τιμή του είναι στα 5€ περίπου..
   *Ας ξεκινήσουμε με την σειρά ενυδάτωσης...Για αρχή μετά τον καθαρισμό του προσώπου μου βάζω πάντα toner.Καμιά φορά ξεχνάω την ενυδατική αλλά ποτέ δεν ξεχνώ το toner..Μου άρεσε πολύ το triple active pefreshing toner..Δεν ενυδατώνει την επιδερμίδα εις βάθος αλλά μόνο επιφανειακά..Από ότι θυμάμαι και η τιμή του συγκεκριμένου πρέπει να είναι γύρω στα 5€..
    *Ήρθε η ώρα για την κρέμα ματιών..Χρησιμοποίησα την triple active eyes η οποία είναι μια απαλή ενυδατική ματιών.Είναι για τις μικρές σχετικά ηλικίες που δεν έχουν ιδιαίτερα προβλήματα.Μπορώ να πω πως μου άρεσε πολύ μιας και δεν έχω ακόμα πρόβλημα με ρυτίδες..Φυσικά φέτος θα ξεκινήσω μια λίγο πιο βαριά για να προλάβω τυχόν ρυτίδες από τώρα.Η τιμή της είναι περίπου στα 8€..
   *Τέλος άφησα την ενυδατική η οποία είναι από την σειρά triple active day.Μια απλή ενυδατική που το μόνο μειονέκτημα της είναι ότι δεν έχει αντηλιακή προστασία.Μου άρεσε να την φοράω γιατί απορροφάται γρήγορα από το δέρμα,ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα και έχει ωραίο άρωμα..Η τιμή της είναι γύρω στα 8,50€..
   Όλα τα προϊόντα ήταν από την σειρά της L'oreal και αγορασμένα με δικά μου χρήματα.
  Εσείς δοκιμάσατε κάποιο από αυτά τα προϊόντα;;Πως σας φάνηκαν;;




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις