Το γούρι μου...

   Καλησπέρα και καλό μήνα αν και δεν είναι πρωτομηνιά σήμερα...Τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών μιας και μπήκαμε στον τελευταίο μήνα του χρόνου..
   Πάει άλλος ένας χρόνος..Ένας χρόνος γεμάτος όμορφα αλλά και άσχημα συναισθήματα..Ένας χρόνος δάσκαλος..
   Μπορώ να πω πως η χρονιά που μας πέρασε μου έδωσε ένα καλό και γερό μάθημα: να προσέχω ποιους εμπιστεύομαι και να βάζω αυτούς που πρέπει νωρίς στη θέση τους.Μερικοί άνθρωποι δυστυχώς δεν μαθαίνουν και πρέπει να παίρνουν το μάθημα τους νωρίς αλλιώς υπάρχουμε εμείς που τους ''τρώμε'' στη ζωή μας..
    Τέλος με τα άσχημα..Ας περάσουμε σε κάτι όμορφο..
   Πριν λίγες μέρες αγόρασα το πρώτο μου γούρι για το νέο έτος..Η συγκεκριμένη κοπέλα είναι γνώστη μου από τα εφηβικά μας χρόνια.Από τα χρόνια τα ανέμελα του σχολείου.Τολμώ να πω πως με εξέπληξε όμορφα μιας και δεν ήξερα το ταλέντο που διέθετε να φτιάχνει όμορφα πράγματα με τα χέρια της..
   Ένα από τα γούρια της πλέον ομορφαίνει τον τοίχο του σπιτιού μου...Της ζήτησα να της ''κλέψω'' τις φωτογραφίες με τις όμορφες δημιουργίες της για να σας τις παρουσιάσω...Εννοείτε φυσικά ότι μου έδωσε την άδεια της..
   Λοιπόν δείτε τα όμορφα γούρια που κάνει η Ιωάννα!






 Δεν είναι όλα πολύ όμορφα;;Φυσικά η ίδια δήλωσε ότι δεν θα μείνει μόνο σε αυτά τα σχέδια...Λοιπόν περιμένουμε τα νέα της σχέδια σύντομα...
     Φιλάκια πολλά......xxxx







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις