Επιδερμίδα απαλή σαν βαμβάκι....

   Καλησπέρα στην αγαπημένη μου παρέα!!Σήμερα έκανα τις δουλειές μου και έχω πολύ όρεξη να γράψω...Αλήθεια λέω γι'αυτό σκέφτομαι να το εκμεταλλευτώ και να γράψω κι ακόμα ένα rewiew που θέλω...Ξέρω πως τελευταία δεν είμαι και πολύ συνεπείς στο να σας γράφω συχνά αλλά θέλω αυτά που γράφω να τα γράφω σωστά και όχι τσαπατσούλικα...Ελπίζω να με καταλαβαίνετε και να μου δείξετε κατανόηση...Ο χρόνος μου είναι λιγάκι περιορισμένος...
   Πριν αρκετό καιρό μου έστειλε η Bioten δύο κρέμες προσώπου,ένα γαλάκτωμα καθαρισμού και ένα gel καθαρισμού προσώπου.Άργησα πολύ να κάνω το συγκεκριμένο ποστ γιατί ήθελα να τα δοκιμάσω αρκετά πριν σας πω οτιδήποτε...
Ηλικίες 25-35
   Για να πω την αλήθεια δοκίμασα την μία κρέμα αφού κάλυπτε τις ανάγκες τόσο της επιδερμίδας μου όσο και τις ηλικίας μου αφού η συγκεκριμένη ήταν για ηλικίες 25-35.Μπορώ να πω ότι έχει μια απαλή σύνθεση που δεν βαραίνει το πρόσωπο.Ήταν δροσερή και ενυδατική.Μπορώ να πω πως είναι μία κρέμα που την ξανά αγόρασα γιατί εκτός το ότι μου άρεσε είναι και μια οικονομική κρέμα γι'αυτούς που δεν θέλουν να δεσμεύουν χρήματα για να δοκιμάσουν μια κρέμα..Επιπλέον να πω πως έχει και δείκτη προστασίας spf 15.
   Το γαλάκτωμα καθαρισμού ήταν πολύ καλό και αφαιρεί πού καλά τους περιβαλλοντικούς ρύπους από το πρόσωπο αλλά δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το μακιγιάζ.Στο ντεμακιγιάζ μπορώ να πω ότι αφήνει κάποια υπολείμματα.Γι'αυτό τον λόγο δεν θα το αγοράσω ξανά.Θέλω να πω πως ούτε ή άλλως δεν πολύ αγαπώ τα γαλακτώματα γιατί δεν κάνουν την καλύτερη δουλειά με τον καθαρισμό του προσώπου.
   Το gel από την άλλη όμως κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά σε σχέση με αρκετά που έχω δοκιμάσει.Επιπλέον το συγκεκριμένο προϊόν δεν αφήνει ίχνος ξηρότητας στην επιδερμίδα και την αφήνει πραγματικά σαν βαμβάκι...Αυτό το προϊόν το αγάπησα πολύ μέχρι την τελευταία του σταγόνα!!
   Αυτά για σήμερα...Επιπλέον αν θέλετε να μάθετε και άλλες πληροφορίες τις οποίες αφορούν τις κρέμες χεριών της Bioten μπορείτε να μπείτε εδώ και να διαβάσετε ένα πιο παλιό rewiew που είχα κάνει....
   Φιλάκια πολλά beauties μου......xxx


Σχόλια

  1. Αγαπώ τις κρέμες σώματος της Bioten. Τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν τα έχω δοκιμάσει καθόλου, αν και κάποια στιγμή σκεφτόμουν να δοκιμάσω την ενυδατική προσώπου. Ένα face scrub που πήρα με είχε απογοητεύσει λιγάκι.
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια κρέμα σώματος δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα αλλά θα το σκεφτώ....Η κρέμα για τις οικονομικές σειρές είναι καλή..

      Διαγραφή
  2. Δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ αλλά λέω κάποια στιγμή να δοκιμάσω από αυτήν την εταιρεία!Πολύ ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!Κάποια προιόντα αξίζουν και κάποια όχι αλλά σε γενικές γραμμές είναι μια καλή εταιρία...

      Διαγραφή
  3. Τελικά έχω καταλάβει πως τα Bioten ή τα αγαπάς ή τα μισείς. Εγώ ανοίκω στην πρώτη κατηγορία. Για τα λεφτά τους είναι μια χαρά. Οκ, δεν κάνουν θαύματα αλλά αν είσαι σφιχτά στα οικονομικά σου ή το δέρμα σου δεν έχει τρελές ανάγκες είναι οκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ελένη μου...Να σου πω την αλήθεια εγώ είμαι στο ντεμί....Ούτε την αγαπώ αλλά ούτε την μισώ..Τα συγκεκριμένα για τα λεφτά τους είναι καλά.Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου ήταν το γαλάκτωμα καθαρισμού....Σκέφτομαι να κάνω κάποια δοκιμή και σε άλλα τους προιόντα...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις