Το δώρο...Στα μέτρα σας....

Κομμωτήριο Γιώργος
   Καλημέρα,καλημέρα....Μπορώ να πω πλέον πως ο καιρός δεν θυμίζει τίποτα καλοκαίρι... Φθινόπωρο και ανανέωση...Πολλοί από εσάς θα μου πείτε ''καλά δε σου αρέσει το καλοκαίρι;;''...Μου αρέσει και πολύ αλλά με κουράζει κι όλας...Λοιπόν για να μπω στο θέμα μας....
Η θέα...Μα τι θέα..
   Πριν λίγες μέρες είχα την πρώτη μου επαφή με το κομμωτήριο Γιώργος... Μιλήσαμε με την υπεύθυνη του κομμωτηρίου την Μαρία για να κάνουμε ένα αρκετά πρωτότυπο διαγωνισμό για τους αναγνώστες του blog μου..Φυσικά δεν μπορούσα να μην δεχτώ αφού με τιμά η πρόταση τους και επιπλέον είναι κάτι για εσάς που με στηρίζετε και αγαπάτε αυτό που κάνω...
   Για να σας πω όμως λίγα λόγια πριν περάσω στο τι θα κερδίσει ένας τυχερός από εσάς...
Χώρος του κομμωτηρίου
  Το Kομμωτήριο Γιώργος δημιουργήθηκε με πολύ μεράκι πριν από περίπου 40 χρόνια και λειτουργεί στην οδό της Αγίας Σοφίας 4 με θέα φυσικά την θάλασσα...Το κομμωτήριο πλέον το διαχειρίζεται η Μαρία η οποία είναι η κόρη του ιδιοκτήτη.Η Μαρία έχει σπουδάσει στις μεγαλύτερες σχολές κομμωτικής στο εξωτερικό όπως είναι η Vidal Sassoon και στην Toni&Guy αλλά δεν σταματάει εδώ...Επισκέπτεται το Λος Άντζελες και κάνει σεμινάρια και μετεκπαιδεύσεις για να προσφέρει ακόμα περισσότερα για όλους εμάς που είμαστε απαιτητικοί...
Η Μαρία επί το έργο
   Το Kομμωτήριο Γιώργος προσφέρει σε έναν τυχερό το δώρο στα μέτρα του.Δηλαδή...Συμπληρώνετε την φόρμα συμμετοχής και επιπλέον στέλνετε ένα e-mail στο hairs.giorgos@gmail.com με μία φωτογραφία στην οποία πρέπει να φαίνονται τα μαλλιά σας και το ονοματεπώνυμο σας...Η υπεύθυνη του κομμωτηρίου θα σας προτείνει ακριβώς τι χρειάζεστε μια ολοκληρωμένη περιποίηση με βάσει πχ το πρόσωπο σας ή βάση των αναγκών σας.Φυσικά η Μαρία είναι ανοιχτή στο να απαντήσει στις ερωτήσεις σας αν θέλετε να την ρωτήσετε κάτι συγκεκριμένο ή απλά να σας πει τη γνώμη της.Ο νικητής θα μεταβεί στο κομμωτήριο εντός 3 μηνών και κλείνοντας το ραντεβού του στο 2310 231062 και απλά θα την πραγματοποιήσει....Τα στοιχεία και οι φωτογραφίες δεν θα δημοσιευτούν.Φυσικά δεν σταματάει εδώ...Όλοι είμαστε νικητές αφού όλοι όσοι θα στείλουν e-mail θα λάβουν κουπόνι για 30% έκπτωση στην επόμενη επίσκεψη τους!
   Γιατί στα χέρια των ειδικών νιώθουμε ακόμα πιο όμορφες....

  Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει ένα μήνα και ο νικητής θα επιλεχθεί εντός 24 ωρών από την λήξη του και θα πρέπει να απαντήσει εντός 48 ωρών.
  Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης και όποιος άλλος από οποιαδήποτε πόλη μπορεί να μεταβεί στο κομμωτήριο το οποίο βρίσκεται επί της οδού Αγίας Σοφίας 4 Θεσσαλονίκη...
a Rafflecopter giveaway



  Φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παρακάτω site που μου έχουν κάνει την τιμή να προβάλλουν τον διαγωνισμό του blog μου τα οποία είναι:
*www.saveandwin.gr
*www.kerdise-to.gr
*www.jaba.gr
*Like και κέρδισε









 



Σχόλια

  1. Μου φαίνεται ότι άλλαξες το μαλλί(εννοώ χρώμα) ή μου φαίνεται?!
    Πολύ ωραίος διαγωνισμός,αν & δεν παίρνω μέρος,γιατί πριν κανά 2 μήνες τα έκοψα & τώρα είμαι σε φάση που μακραίνουν..! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι άλλαξα χρώμα αλλά πάλι θα τα αλλάξω...Πειραματίζομαι...Ο διαγωνισμός Δεσποινάκι μου είναι και για βαφή,αντάβιες και ότι άλλο σου προτείνουν...Δεν χρειάζεται να τα κόψεις...Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Το κατάλαβα βρε!Απλά είμαι τώρα που έχω βρει το χρώμα & δεν θέλω να τ' αλλάξω! :)
      Bravo όμως,πολύ πρωτότυπος & ωραίος ο διαγωνισμός!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα ωραία τότε!!! Εμένα θα με δεις σύντομα με κάτι τρελό.... Δεν κρατιέμαι... Φιλάκια κορίτσι μου... Ελπίζω να γίνει καμία συνάντηση συντομα και να βρεθούμε...

      Διαγραφή
  2. Υπέροχος διαγωνισμός! Τι κρίμα που δεν είμαι από Θεσσαλονίκη! Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειος διαγωνισμός
    fatsoulalepto4ever@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχω κάνει όλα τα βήματα στο fb Simona Dotsika
    ευχαριστώ πολύ!!
    email smpyrrr@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. email: xruso_kureli@hotmail.com
    Καλή τύχη σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. email: vickyf87@yahoo.com
    για να δω τι θα μου προτείνουν...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις