Η ώρα δείχνει....περιποίηση προσώπου....

   Καλησπέρα!!Ξέρω ξέρω και είμαι απαράδεκτη..Έχω πολύ καιρό να γράψω αλλά αλήθεια πιστέψτε με πως είχα προβλήματα με τον υπολογιστή και όχι μόνο...Με αυτά και αυτά δεν είχα ούτε την διάθεση αλλά ούτε και το μυαλό συγκεντρωμένο για να γράψω...Ας αρχίσω όμως να επανορθώνω..Τι λέτε;;
   Σήμερα θα κάνω rewiew για κάποια προϊόντα περιποίησης που χρησιμοποιώ σχεδόν σε καθημερινή βάση όπως είναι η κρέμα ημέρας,η κρέμα ματιών,το ντεμακιγιάζ και τη λοσιόν προσώπου...
   Λοιπόν αρκετό καιρό πριν ήθελα να αγοράσω μια σχετικά οικονομική κρέμα προσώπου κι έτσι δοκίμασα αυτή της L'oreal που είναι σε πολύ καλή τιμή αλλά και αρκετά καλή..Θέλω να πω πως για μένα αυτή τη περίοδο ήταν ότι καλύτερο.Να πω ότι μου αρέσει η μυρωδιά της και δεν είναι καθόλου βαριά η σύνθεση.Μου αφήνει μια αίσθηση φρεσκάδας στην επιδερμίδα χωρίς να την λαδώνει.Είναι κρέμα 24ωρου και περιέχει φυσικά φίλτρα.Μπορώ να πω πως είναι μια πολύ καλή λύση για κάποια που δεν θέλει να διαθέσει πολλά χρήματα για μια κρέμα προσώπου μιας και η τιμή της είναι περίπου στα 8,50€.
   Το επόμενο που ήταν φυσικό να δοκιμάσω αφού μου άρεσε η κρέμα ημέρας είπα να δοκιμάσω και την κρέμα ματιών...Για να πω την αλήθεια την είδα πρώτη στην καλή μου φίλη Όλγα που την αγόρασε πρώτη μια μέρα που πίναμε καφέ και είπα να την δοκιμάσω κι εγώ..Ήταν καλή επιλογή και μου άρεσε αρκετά η υφή της.Δεν είναι καθόλου λιπαρή και αυτή και απορροφάται κατευθείαν.Νομίζω πως και ηλικιακά είναι καλή μιας και ακόμα δεν έπιασα τα 30 και δεν έχω ιδιαίτερο εμφανές πρόβλημα στην περιοχή των ματιών αλλά η πρόληψη είπαμε είναι η καλύτερη αντιμετώπιση...Όπως είπα και πριν και η συγκεκριμένη είναι αρκετά οικονομική αφού κοστίζει γύρω στα 8€.
   Φυσικά δοκίμασα και όλη την σειρά καθαρισμού.Γαλάκτωμα καθαρισμού,λαδάκι ντεμακιγιάζ ματιών-χειλιών και την λοσιόν..
    Για να πω την αλήθεια το λαδάκι  ματιών το οποίο είναι διφασικό μου άρεσε πολύ μα πάρα πολύ.Αφαιρεί αρκετά εύκολα το μακιγιάζ χωρίς να χρειάζεται να τρίβεις με τις ώρες το πρόσωπο όπως γίνετε με πολλά άλλα..Γιατί το λέω αυτό;;;Γιατί εγώ το χρησιμοποιώ και για το πρόσωπο εκτός από τα μάτια και στο τέλος περνάω στο πρόσωπο το γαλάκτωμα το οποίο δεν μου άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις...Για να πω την αλήθεια είναι από τα προϊόντα που σίγουρα δεν θα το αγοράσω ξανά γιατί πολύ απλά δεν κάνει την δουλειά του.Εκτός φυσικά και αν θες να αφαιρέσεις μόνο τους περιβαλλοντικούς ρύπους που ίσως και να κάνει δουλειά...Τώρα όσο για την λοσιόν μπορώ να πω ότι ήταν απλά καλή.Δρόσιζε το πρόσωπο αλλά μόλις την απορροφούσε το πρόσωπο άρχιζε να τραβάει...
    Αυτά λοιπόν...Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα;;Πως σας φάνηκε;;
   Φιλάκια πολλά και σύντομα με ένα νέο rewiew...

Σχόλια

  1. Το διφασικό λαδάκι ντεμακιγιάζ το έχω δοκιμάσει και εγώ και είναι από τα καλύτερα (κατά την γνώμη μου)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα, αλλά φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα..

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγω δεν εχω δοκιμασει καποιο, το διφασικο λαδακι πρεπει να ειναι πολυ καλο. Γενικα παντως δεν μ αρεσει να χρησιμοποιω γαλακτωμα ποτε δεν τα πηγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το λαδακι για το ντεμακιγιαζ το χρησιμοποιω και εγω και ειναι πολυ καλο!δεν θελει πολυ για να αφαιρεσει οτιδηποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις