Η γνωριμία μου με την Collagen...

   Hello,hello my beautiful beauties....Πως μου είστε σήμερα;;Μια και η μέρα δεν είναι ότι καλύτερο σήμερα εγώ είπα να κάνω ένα rewiew και μετά να πάω βόλτα!!
   Χμμμμ...Πριν αρκετό καιρό είχα λάβει ένα δεματάκι από την Collagen Power με ένα μπουκάλι πόσιμου κολλαγόνου με γεύση φράουλα.Θέλησα να το δοκιμάσω πιο πολύ από περιέργεια γιατί άκουσα τόσα και τόσα για το συγκεκριμένο προιόν.Μπορώ να πω ότι συνήθως είμαι επιφυλακτική και φοβάμαι αλλά όταν διάβασα για τις έρευνες που έχουν γίνει και ότι δεν υπάρχουν παρενέργειες στον οργανισμό το δοκίμασα!
    Θα μου πείτε τώρα....Τι είναι κολλαγόνο;;
   Λοιπόν κολλαγόνο είναι μια πρωτείνη στον οργανισμό απαραίτητη η οποία όμως μετά την ηλικία των 25 αρχίζει φυσιολογικά και μειώνεται.Την συγκεκριμένη δεν μπορούμε να την πάρουμε από κάποια τροφή παρά μόνο σε πόσιμη μορφή.Το κολλαγόνο είναι υπέυθυνο στον οργανισμό μας για την συνοχή,την ελαστικότητα και την αναπαραγωγή του δέρματος,των χόνδρων των αθρώσεων και των οστών.
   Για να πω την αλήθεια εγώ είδα αποτελέσματα:
*Στα νύχια αφού τα ταλαιπωρώ αρκετά είδα ότι δυνάμωσαν και δεν σπάνε τόσο εύκολα. 
*Στα μαλλιά μου που είναι πιο δυνατά και λαμπερά και η τρίχα δεν σπάει τόσο εύκολα και
*Ενέργεια!!Μου έδωσε αρκετή ενέργεια μια που γυμνάζομαι.
   Ευχαριστώ πάρα πολύ την εταιρία για την ευκαιρία που μου έδωσε να δοκιμάσω το συγκεκριμένο προιόν. Παραπάνω πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο facebook εδώ ή στο site εδώ.
   Φιλάκια πολλά!!

Σχόλια

  1. το εχω δει ..και να σου πω ψιλοψηνομουν να το δοκιμάσω αλλά φοβόμουν λιγο.Οντως κάνει δουλειά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια στα νύχια μου είδα μεγάλη διαφορά γιατί συνήθως μετά το gel που έβγαζα έσπαγαν..Αυτή τη φορά ήταν πιο γερά όπως και τα μαλλιά μου έχουν μια λάμψη και δύναμη αλλά τα βάφω κι όλας...Το πιο σημαντικό για μένα ήταν τα νύχια...

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια κι εγώ φοβάμαι τέτοιου είδους πράγματα γι αυτό τα αποφεύγω κι όλας.Το συγκεκριμένο δεν μου προκάλεσε κάποιου είδους πρόβλημα.Καλό θα είναι φυσικά να μιλάμε πρώτα με τον γιατρό μας...

      Διαγραφή
  3. ηθελα και εγω να το παρω αλλα δεν πολυ πιστευα οτι θα κανει καποια δουλεια! αν εχεις βρει διαφορα τοτε πραγματι θα ειναι καλο πιστευω!
    σου εχω και βραβειακι αν θες μπες να το δει! :)
    http://stellasbeautyworld.blogspot.gr/2013/05/1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα μεγάλη διαφορά στα νύχια μου...Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις