Ομορφιά και μόδα...

   Hello hello ομορφιές μου...Τι κάνετε;;Ελπίζω εσείς να είστε καλά σε σχέση με μένα που είμαι λιγάκι άρρωστη εδώ και μέρες..Λίγο η αλλεργία,λίγο η ίωση που χτύπησε την πόρτα μου δεν θέλει και πολύ..Δεν πειράζει όμως μπορεί να είμαι άρρωστη αλλά η ψυχολογία μου είναι ανεβασμένη...Γι' αυτό τι λέτε;;;Πάμε να δούμε για τι θα μιλήσουμε σήμερα;;
  Λοιπόν πριν λίγο καιρό είχα την ευχάριστη έκπληξη να παραλάβω ένα δεματάκι από την Cosmetia με τα υπέροχα προιόντα Lee Hatton.
   Τολμώ να πω πως από αυτά που λάτρεψα ήταν το υπέροχο βερνίκι σε χρώμα ροδακινή και το λιπ γκλος που μύριζε φανταστικά..
   Η διάρκεια του βερνικιού ήταν αρκετά καλή αφού στα δικά μου νύχια και με τις καθημερινές δουλειές άντεξε 4 μέρες.Αρκετά καλή απόδοση .Φανταστικό και άκρως καλοκαιρινό χρώμα..Όλοι το ζήλεψαν...
   Το λιπ γκλος εκτός το ότι μυρίζει υπέροχα είχε και ωραίο χρώμα..Δεν ξηρένει καθόλου τα χείλη αλλά τα ενηδατώνει για αρκετή ώρα.Το συγκεκριμένο περιέχει βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και δίνει όγκο στα χείλη.Αγαπημένο ροζ χρώμα..Δεν λείπει ποτέ από το νεσεσέρ της τσάντας μου..
   Η σκιά ήταν καλή και την χρησιμοποιήσα πιο πολύ για λάμψη γιατί τέτοια χρώματα δεν μπορώ να πω πως μου αρέσουν ιδιαίτερα.
   Ήταν μια εταιρία στο χώρο των καλλυντικών την οποία δεν την γνώριζα και μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω τα προιόντα της χάρη στην Cosmetia και την ευχαριστώ πολύ γι' αυτό.
  Ελπίζω να σας άρεσαν...Για οποιαδήποτε πληροφορία με τα προιόντα μπορείτε να μπείτε στη σελίδα τους στο facebook εδώ..
  Φιλάκια και τα λέμε σύντομα....

Σχόλια

  1. εγω παλι λατρεψα την σκια απ ολα τα παραπανω... την εχω και δεν την χορταινω! απιστευτη λαμψη, διαρκεια και με ελαχιστη ποσοτητα πετυχαινεις φοβερη λαμψη! Ισως σε καποιες να μην αρεσουν, αλλα εγω δεν μπορω να μην εχει λαμψη η σκια... :) λεων ειμαι αλλωστε, ψοφαω για λαμψη και glitter !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα δεν λέω ότι δεν μου άρεσε αλλά μόνο για λάμψη...Η λάμψη που δίνει πράγματι είναι πολύ καλή!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις