Life with Catrice...

 
 Καλησπέρα!!!Τέλεια μέρα κι ακόμα πιο τέλεια για να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου catrice...Πόσο αγαπώ αυτή την εταιρία και πόσο λυπάμαι που ακόμα δεν έχει έρθει στην Ελλάδα...Υπέροχα χρώματα,οικονομικά και καλή ποιότητα...Τι άλλο θα μπορούσαμε να ζητήσουμε;;
   Περίπου πριν ένα μήνα που ταξίδεψα για ένα διήμερο είχα την ευκαιρία να κάνω μερικά ψώνια που ήθελα εδώ και καιρό..Φυσικά και όταν είδα την ανοιξιάτικη συλλογή της Catrice δεν μπόρεσα να αντισταθώ..
   Έκανα μια τέλεια αλλά μικρή αγορά γιατί όταν πας για ψώνια καλλυντικών μαζί με τον άντρα σου αρχίζει να λέει το ένα το έχεις, το άλλο τι θα το κάνεις και συμβιβάζεσαι με τα άκρως απαραίτητα τα οποία ήταν δύο αδιάβροχα μολύβια σε μπλε και μωβ απόχρωση,ένα ρουζ σε απόχρωση σκούρο ροζ και ένα υπέροχο νεσεσέρ..
   Τα μολύβια έχουν καταπληκτική ανθεκτικότητα και γράφουν πάρα πολύ καλά.Η τιμή τους αν δεν κάνω λάθος ήταν 2,5€ περίπου.
    Το ρουζ είναι φανταστικό και γράφει αμέσως και είχε γύρω στα 3€ αν δεν κάνω πάλι λάθος και το νεσεσέρ είχε 3,5€...
   Αυτή ήταν η αγορά μου...Αγαπάω ιδιαίτερα τα catrice και αν θέλετε έτσι από περιέργεια μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο site τους που είναι εδώ...
   Σας φιλώ πάντα με αγάπη....

Σχόλια

  1. Μεγειά σου..έκανες πολύ ωραίες επιλογές!! Το τσαντάκι είναι υπέροχο και μια χαρά τιμή!Το μπλε μολύβι είναι πολύ trend αυτό το καλοκαίρι!!Καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ!!Πράγματι νομίζω ότι οι επιλογές μου ήταν καλές αλλά λίγες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα τα χρώματα των μολυβιών! Γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την catrice και θέλω κ εγώ να δοκιμάσω προϊόντα της:) Φιλιά!

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα! Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση για τα catrice.
    Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά με το blog και λατρέψαμε το φόντο του!
    Σε περιμένουμε και στο δικό μας
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραία αγορά, το μπλε ελεκτρικ τι νουμερο είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!Το μολύβι είναι το 080 These Blues are Made for walking...

      Διαγραφή
  6. πολυ ομορφα και ανοιξιατικα.μεγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χμμμ αυτα δεν τα ειχαν τωρα που πηγα εγω :( κριμα θα δοκιμαζα και κτ ακομα!μακαρι να ειχαμε κ εδω catrice!!!με γεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά,εσύ με την Στέλλα παραπάνω,επίτηδες το κάνετε?!Θέλετε να σας μισήσω που με κολάζετε,ενώ δεν μπορώ να τα πάρω?! :P
    Πολύ ωραία φαίνονται Χριστιάνα μου! :)
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχ....Λοιπόν όταν είναι να πάω ξανά για ψώνια θα σε πω αν θέλεις κάτι....Εντάξει;;;;Για να δεις πόσο σε αγαπάω... :P... Φιλάκια και καλό βράδυ Δεσποινάκι...

      Διαγραφή
  9. τα καλυντικα catrice τα εχω ανακαλυψει και εγω προσφατα απο τα ταξιδια μου στη Βιεννη τα οποια μονο εκει τα βρισκω! ειναι τελεια και πολυ οικονομικα! μεγια ! πολυ ομορφα! εγω εχω παρει το ρουζ της Catrice και ειναι σουπερ αποδοτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι είναι πολύ καλό και γράφει με την πρώτη φορά...Κρίμα που δεν μπορούμε να τα βρούμε εδώ ή έστω online...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις