Ήλιος...Θέλουμε προστασία....

   Καλησπέρα στην πιο γλυκιά παρέα!Ήλιος,ζέστη...Υπέροχη μέρα για βόλτα και καφέ στη παραλία ή ακόμα και στο μπαλκόνι...Φυσικά όμως όχι χωρίς αντηλιακή κρέμα..Ο ήλιος άρχισε ήδη να καίει και πρέπει να προσέχουμε πολύ..Όσο καλό μας κάνει ο ήλιος τόσο και βλαβερές επιπτώσεις μπορεί να έχει και στο δέρμα μας.Τι θα λέγατε λοιπόν για ένα rewiew με προϊόντα που μου έστειλε πριν λίγο καιρό η 24pharmacy.gr και την ευχαριστώ πολύ!
   Αφού ξεκινήσαμε με τον ήλιο λέω λοιπόν να συνεχίσω και με την αντηλιακή La Roshe Posay με δείκτη προστασίας 50 για το πρόσωπο.Μπορώ να πω πως είναι από τις καλύτερες αντηλιακές προσώπου που έχω δοκιμάσει.Κάθετε πολύ καλά στο δέρμα μου και απορροφάται κατευθείαν χωρίς να αφήνει κάποιο ίχνος λιπαρότητας όπως οι συνηθισμένες.
   Το αγάπησα απλά.Ο λόγος για το συγκεκριμένο σφουγγάρι είναι ότι είναι κατά τις κυτταρίτιδας και μπορώ να πω πως και με την βοήθεια κάποιας κρέμας που χρησιμοποιώ εδώ και λίγο καιρό έχω δει κάποια βελτίωση.Είναι από κουκούτσι ελιάς εντελώς φιλικό με το δέρμα και αρκετά μαλακό.Φυσικά ε΄δω πρέπει να τονίσω πως μόνο μια κρέμα και ένα σφουγγάρι δεν μπορεί να εξαλείψει την κυτταρίτιδα.Να μιλήσω συγκεκριμένα για μένα πως αν δεν κόψω τα γλυκά,τον καφέ και το πολύ αλάτι που τρώω ποτέ δεν θα πάψω να έχω κυτταρίτιδα.Ας περάσουμε ξανά στο σφουγγάρι που με αγορά ενός συμπληρώματος και μιας κρέμας για την αδυνάτισμα ή για την κυτταρίτιδα η 24pharmacy.gr το κάνει δώρο!
   Ας συνεχίσω με τις κρέμες της Lierac που φυσικά σας έχω ξαναμιλήσει και στο παρελθόν και θα το πω και τώρα γι αυτούς που δεν τις έχουν δοκιμάσει κατά την άποψη μου είναι πολύ καλές.Όπως φυσικά και τα τα προϊόντα μαλλιών Phyto τα οποία είναι μια αξιόλογη εταιρία στο χώρο του φαρμακείου.
   Σειρά έχουν τα προϊόντα Κορρέ από τα οποία το σαπούνι το οποίο το έχω χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν είναι αρκετά καλό.Για κάποιον που δεν του αρέσει το υγρό σαπούνι είναι μια καλή επιλογή.Αφήνει φυσικά μια ελαφριά ξηρότητα όχι όμως όπως τα κοινά σαπούνια.Το lip balm είναι απλά υπέροχο.Η απόχρωση του είναι ιδανική για τα πρωινά που δεν θέλω να φοράω κραγιόν και το συγκεκριμένο αφήνει εκτός από ενυδατωμένα χείλη και ένα απαλό ροζ χρώμα!Φυσικά μυρίζει μανταρίνι!!Όσο για το make up μπορώ να πω ότι μου άρεσε πολύ.Η κάλυψη του είναι αρκετά καλή και το πιο σημαντικό φυσικά έιναι ότι δεν αφήνει λιπαρότητα.
   Για τις κρέμες της Vichy δεν μπορώ να πω και πολλά αφού δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένη που τις δοκίμασα.Μου βάραινε το πρόσωπο σαν να φορούσα make up και μου άφηνε αρκετά λιπαρή την επιδερμίδα.
   Αυτό που σίγουρα θα ξανά χρησιμοποιήσω αρκετά σύντομα είναι η μάσκα ματιών της Apivita με ginkgo biloba.Είναι μια μάσκα για τους μαύρους κύκλους με χαμομήλι και αγγούρι.Ενυδατώνουν και ξεκουράζουν τα μάτια και δείχνουν απλά φωτεινά!Επίσης με την αγορά δύο σου δίνει άλλη μία δώρο εώς τις 30/4.Προσφορά για όμορφα μάτια....
   Ελπίζω να μην σας κούρασα αλλά να σας άνοιξα την όρεξη για μια κούρα ομορφιάς....Τι λέτε;;;
  Φιλάκια πολλά......

Σχόλια

  1. wraia proionta!!!tis maskes apivita tis xrhsimopoiw sunexws...opws episis kai to antiliako lrp!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν η πρώτη φορά για μένα και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τις ξαναπάρω...

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Χριστιάνα, παρουσιάζουμε κι εμείς το Review που έγραψες για εμάς εδω: https://www.facebook.com/24hpharmacy.gr/posts/412312608866118

    Καλή συνέχεια!
    Κέλλυ,
    amoderngreekwoman.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις