Ένα ταξίδι στη Βαλτική....

   Hello beauties.....Άρχισε να βγάζει ήλιο σιγά σιγά και να φτιάχνει την διάθεση μας..Ελπίζω μόνο να κρατήσει γιατί τελευταία είχε πολλά σκαμπανεβάσματα ο καιρός και νομίζω ότι μας κούρασε...Θέλουμε άνοιξη επιτέλους...
   Λοιπόν σήμερα θα σας μιλήσω για τα προιόντα Madara που είχε την καλοσύνη να μου στείλει η Natural Beauty.Είναι υπέροχα προιόντα που διαθέτει στο κατάστημα της στο οποίο μάλιστα με προσκάλεσε κι όλας για να γνωριστούμε και από κοντά!Φυσικά με την πρώτη ευκαιρία εννοείται πως θα πάω και την ευχαριστώ για την πρόσκληση.
   Αυτό που λάτρεψα κυριολεκτικά από αυτά τα προιόντα εκτός φυσικά από τις ευεργετικές τους δράσεις ήταν το υπέροχο αλλά και διακριτικό άρωμα που διαθέτουν!
   Πριν ξεκινήσω να σας μιλάω για την εμπειρία μου με τα προιόντα Madara θα ήθελα να σας πω πρώτα από που προέρχονται.Η βάση των προιόντων Madara προέρχεται από εκχυλίσματα φυτών της Βαλτικής και συγκεκριμένα από την Λετονία μία από τις τρεις χώρες που βρέχονται από την Βαλτική θάλασσα.Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά γιατί συγκεντρώνουν κατά την περίοδο της άνθισης τους μία μοναδική ποσότητα από ενεργά συστατικά που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού!
   Είναι πιστοποιημένα με ECOCERT που σημαίνει ότι περιέχουν τουλάχιστον 95% φυσικά συστατικά και το υπόλοιπο 5% των συστατικών είναι ρυθμισμένο και προκαθορισμένο από την παρουσία μετάλλων,οργανικών οξέων,αλάτων και απολύτος ασφαλών πρώτων υλών.
     Αυτά λοιπόν!Για να σας πω τώρα τι δοκίμασα και πως μου φάνηκαν....
   Για αρχή το πρωί χρησιμοποίησα τον αφρό καθαρισμού και μπορώ να πω ότι μου άρεσε γιατί δεν αφήνει ξηρό το δέρμα όπως κάποια καθαριστικά προσώπου.
   Έπειτα χρησιμοποίησα την κρέμα ματιών που ήταν αρκετά δροσερή και το υγρό βαθιάς ενυδάτωσης που ήταν για τον δικό μου τύπο δέρματος στο υπόλοιπο πρόσωπο.Ήταν πολύ καλό αφού δεν μου βάραινε το πρόσωπο αλλά ούτε και μου άφηνε κάποιο ίχνος λιπαρότητας.
   Για το βράδυ χρησιμοποίησα το γαλάκτωμα καθαρισμού (delicate cleansing milk) για να αφαιρέσω όλους τους ρύπους από το πρόσωπο...Τι εννοώ με αυτό;Μπορεί να μην κάνεις μακιγιάζ,μπορεί να νομίζεις ότι το πρόσωπο σου σήμερα δεν το επιβάρυνες με κάτι αλλά ακόμα και μια κλασσική βόλτα που θα βγεις οι ρύποι από τα καυσαέρια αλλά και γενικά από το περιβάλλον επιβαρύνουν το δέρμα σου.Θα το δεις άλλωστε μετά τον καθαρισμό το βράδυ στο βαμβάκι σου....
    Φυσικά μετά τον βραδυνό καθαρισμό του προσώπου πολύ σημαντικό που μερικές από μας το ξεχνάμε είναι να χρησιμοποιούμε κάποιο τόνερ ή κάποια κρέμα.Εγώ χρησιμοποίησα την αναγεννητική κρέμα νύχτας που είναι για όλους τους τύπους δέρματος και ήταν πολύ καλή!
    Επιπλέον κάποιες φορές που απλά ήθελα να δώσω λίγο χρώμα στο πρόσωπο μου χωρίς όμως να το επιβαρύνω με το make up χρησιμοποίησα το υγρό χρωματισμού Φεγγαρολούλουδο που ήταν η ανοιχτή απόχρωση ιδανική για μένα και απλά έδωσα λίγο χρώμα και λάμψη απλά και γρήγορα!
   Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένη και ευχαριστώ πολύ την Natural Beauty για την ευκαιρία που μου έδωσε να δοκιμάσω αυτά τα υπέροχα προιόντα!
   Πληροφορίες για τα προιόντα Madara αλλά και των υπόλοιπων προιόντων που διατέθει στο κατάστημα της μπορείτε να βρείτε στο facebook εδώ ή ακόμα και στο site εδώ όπως και στο κατάστημα Natural Beauty τηλέφωνο 2310 233-393 Αγίας Σοφίας 4 και Προξένου Κορομηλά.
    Αυτό ήταν λοιπόν το ταξίδι μου που έφτασε στο τέλος του.....Ραντεβού την επόμενη φορά για τον επόμενο προορισμό μέχρι τότε πολλά φιλιά....xxx

Σχόλια

  1. Φαίνονται υπέροχα όλα τα προιόντα!!!Θα επισκεφτώ το site άμεσα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστιανάκι μου γλυκό από ότι φαίνεται έμεινες ευχαριστημένη!εγώ δεν έχω δοκιμάσει τίποτε από αυτή την εταιρεία! Λέω να περάσω καμιά βόλτα από το κατάστημα τους όμως! Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Όλγα μου μπορώ να πω ότι είναι μια καλή εταιρία...Εγώ προσωπικά έμεινα ευχαριστημένη...Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Δεν την ήξερα την εταιρία.. Πόσο χαίρομαι που μας μίλησες γι'αυτήν και τα προϊόντα της!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια κι εγώ δεν την ήξερα μέχρι πρότινος...Μπορώ να πω πως χαίρομαι που την γνώρισα...

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο ποστ! Δεν ήξερα την εταιρία αυτή αλλά τα προιόντα της φαίνονται πολύ καλά! Οπότε ευχαριστούμε για την ενημέρωση και το review! :)
    Μαρία από http://beautylifebymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις