Μια εμπειρία και ένα άρωμα.....

   Καλησπέρα!!Τελευταία με έχει πιάσει πάλι μια μανία να δοκιμάζω καινούργια πράγματα από αρώματα μέχρι κρέμες.Γι'αυτό σήμερα θα σας δείξω τι σχετικά καινούργιο έχω λάβει και τις εντυπώσεις μου...
   Αυτή τη φορά o farmakopoios mou.gr είχε την καλή διάθεση να μου στείλει κάποια πραγματάκια για να τα δοκιμάσω...
   Για αρχή θα σας πω για το άρωμα που μου έστειλε το οποίο είναι το Roger Gallet το οποίο είναι eau de toilette και από τι μου είπε είναι από τις πιο παλιές αρωματοποιήες στο χώρο του φαρμακείου.Είναι ένα ενθουσιώδες άρωμα θα έλεγα ότι δεν έχει ούτε ελαφριά αλλά ούτε και βαριά μυρωδιά..Το υπέροχο είναι ότι έχει μέσα του χρυσόσκονη πράγμα που σε κάνει και Λάμπεις.....
   Έπειτα δοκίμασα το Synchrovit C ο οποίος είναι ένας αντιρυτιδικός ορός συμπυκνωμένος.Έχει αντιοξειδωτική προστασία από τις ελεύθερες ρίζες που όπως έχουμε πει και σε παλιότερα ποστ ότι είναι κατά κύριο λόγο αυτές που προκαλούν την γήρανση του δέρματος.Η συγκεκριμένη περιέχει καθαρή βιταμίνη C η οποία είναι σε μορφή σκόνης που διατηρείται δραστική γιατί ενσωματώνεται στο λιποσωμιακό διάλυμα.Για να είμαι ειλικρινής επιδή δεν έχω ιδιαίτερα ρυτίδες ακόμα δεν μπορώ να πω ότι είδα κάποια διαφορά στο πρόσωπο μου.
   Τέλος ήρθε η σειρά για τα δειγματάκια από τις κρέμες Darphin η οποίες σε γενικές γραμμές μου άρεσαν.Ειδικά η κρέμα ματιών αν και όπως ξανά είπα δεν έχω ρυτίδες ένιωσα τα μάτια μου πιο ξεκούραστα και πιο λαμπερά.Τα βασικά τους συστατικά είναι εκχύλισμα καρυδιού,καφείνη,πράσινο τσάι και αιθέριο έλαιο από περγαμόντο και βιολέτα.


   Φιλάκια μέχρι την επόμενη φορά.....

Σχόλια

  1. αυτη την κρεμα ματιων την ειχα δοκιμασει κι εγω και μου αρεσε πολυ ξεκουραζει τα ματια και ειναι πολυ αναλαφρη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις