Επιχείρηση για εφαρμογή:Χέρια σε απόγνωση

      Καλησπέρα!!
 Χρόνια πολλά σε όλους!!Ελπίζω να περάσατε πολύ όμορφα!!
   Δυστυχώς για μένα τα χέρια μου βρίσκονται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης....Ναι ναι είναι τραγικά χάλια...Δεν φτάνει το κρύο που επικρατεί χρησιμοποιώ και πολύ ζεστά νερά και έχω κάνει χάλια την επιδερμίδα μου...Έχουν σκάσει,είναι ξερά και με την πρώτη ευκαιρία σχίζονται και ματώνουν...
    Τελευταία έβλεπα πολύ να διαφημίζονται οι κρέμες της εταιρίας bioten κι έτσι είπα να τις δοκιμάσω μπας και σωθούν λιγάκι τα χεράκια μου...Λάτρης φυσικά της Neutrogena είπα να κάνω την διαφορά και να δοκιμάσω αυτή τη φορά κάτι καινούργιο...
    Για να σώσω λοιπόν την κατάσταση αγόρασα δύο κρέμες!!Η μία είναι θρεπτική κρέμα χεριών με αβοκάντο και βούτυρο shea και η δεύτερη είναι για αναδόμηση των χεριών με μέλι και έλαιο Macadamia..
   Μπορώ να πω ότι ότι κάνουν κατά κάποιο τρόπο δουλειά και είναι και οικονομικές για κάποια σαν εμένα που θέλω σε κάθε τσάντα και από μία κρέμα..Έχουν και οι δύο πολύ ωραίο άρωμα αν και αυτή με το μέλι είναι κάπως πιο διακριτική...


    Για καλύτερο αποτέλεσμα καλό θα είναι να βάζετε κρέμα στα χέρια σας πριν κοιμηθείτε ώστε όλο το βράδυ που δεν θα χρησιμοποιείτε τα χέρια σας να μπορεί η κρέμα να δράσει περισσότερο..
   Καλό σας βράδυ και φιλάκια!!
Follow my blog with Bloglovin

Σχόλια

  1. Τα ίδια και τα δικά μου χέρια! Χάλια!!!
    Τώρα χρησιμοποιώ την cicalfate από Avene. Πολύ καλή! Από Bioten δεν έχω δοκιμάσει.
    Καλή χρονιά να έχουμε!!!
    Kisses
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις