B.B. creams......

    Μπορώ να πω ότι εδώ και καιρό άκουγα τόσα και τόσα για τις B.B. cream και νομίζω θα ήταν μεγάλο λάθος να μην μπω στον κόπο να τις δοκιμάσω να δω τι είναι ακριβώς.
    Δοκίμασα μία από αυτές που κυκλοφορούν και συγκεκριμένα την B.B.cream της Maybelline New York και έμεινα ενθουσιασμένη.Αφήνει την επιδερμίδα αρκετά φωτεινή και λαμπερή!!Επιπλέον κυκλοφορεί και σε 5 διαφορετικές αποχρώσεις για να ταιριάζει σε όλους τους τύπους δέρματος..Η συνθεσή της είναι free oil με αποτέλεσμα να είναι ιδανική και για λιπαρές επιδερμίδες..
    Το καλύτερο όμως το άφησα για το τέλος..Μέσα στα συστατικά της η B.B.cream περιέχει χαμομήλι και αλόη που γνωρίζουμε πλέον ποιες είναι οι ευεργετικές τους ιδιότητες!!
    Φιλιά και καλά να περνάτε!!

Σχόλια

  1. Καλές γιορτές γλυκιά μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές και υπέροχες γιορτές να έχουμε!!!Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι έχω δοκιμάσει από την garnier αλλά ποτέ δεν με βόλεψε..
    Ωραίο ποστ κοπέλα μου!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια δεν την χρησιμοποιώ σαν ενυδατική αλλά σαν καλυπτική πιο πολύ κρέμα γιατί δεν θέλω να φοράω συνέχεια make up ίσως γι αυτό να μου άρεσε..

      Διαγραφή
  3. γειά σου κούκλα ωραίο πόστ!
    μόλις βρήκα το blog σου και είμαι η νέα σου follower:)
    πέρνα και εσυ αν θέλεις μία βόλτα απο το δικό μου και μπορείς
    να συμμετάσχεις και στο big bobbi brown giveaway!!!
    xoxo

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειος ο διαγωνισμός σου!!Μόλις έγινα μέλος!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις