New new new tag!!!

    Ναι ναι έχω νέες ερωτήσεις αυτή τη φορά από το blog της Μαρίας που είναι mirmigkaki.blogspot.com!!Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να βρεις της απαντήσεις μου ενδιαφέρον...
    Ας ξεκινήσω πρώτα πρώτα από τους κανόνες οι οποίοι είναι οι εξής:
* You must post these rules.

*Each person must post 11 things about themselves on their blog.
*Answer the questions the tagger set for you in their post and
create 11 new questions for the people you tag to answer.
*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
*Go to their page and tell them you have linked him or her.
*No tag backs.
*No stuff in the tagging section about 'you are tagged if you are reading this'.
*You legitimately have to tag 11 people.

Ξεκινάω.....
1.Οι καλύτερες διακοπές (πότε,που,με ποιους)
Απ. Οι καλύτερες διακοπές ήταν το 2009 στη Λευκάδα που πήγα με τον άντρα μου!

2.Αξεσουάρ μόδας με το οποίο έχεις τρελό κόλλημα!!!
Aπ. Τρελό τρελό κόλλημα έχω με τα ρολόγια....Τα λατρεύω...

3.Βουνό ή θάλασσα???
Απ. Μου αρέσουν και τα δύο αλλά πιο πολλές αναμνήσεις και διακοπές έχω από τη θάλασσα..Γι' αυτό και την διαλέγω...

4.Αγαπημένη ταινία όλων των εποχών!!!
Απ. Ταινία....χμμμμμ....Θα πω κάποια που είδα πρόσφατα και μου άρεσε πολύ και ήταν το Hugo..

5.Αυτοκίνητο,μηχανάκι ή Μ.Μ.Μ. (όταν δεν έχει απεργία)???
Απ. Διαλέγω το αυτοκίνητο γιατί τα μηχανάκια τα φοβάμαι και τα μέσα μεταφοράς σπάνια τα χρησιμοποιώ αφού δεν κατεβαίνω συχνά στο κέντρο..

6.Το πρωί δεν φεύγω από το σπίτι μου χωρίς.....
Απ. Τα κλειδιά μου....

7.Ο μεγαλύτερος φόβος σου.
Απ. Η απώλεια αγαπημένων προσώπων..

8.Μια κακή συνήθεια μου προσπαθείς και πρέπει να κόψεις.
Απ. Η σοκολάτα....Γιατί αν δεν την κόψω τα κιλά που προσπαθώ να χάσω δεν θα τα χάσω...

9.Τι σημαίνει για σένα αγάπη???
Απ. Χάδι,τρυφερότητα,στήριξη,μια καλή κουβέντα,το να προσφέρεις.......και άλλα πολλά πολλά...

10.Επόμενος ταξιδιωτικός προορισμός(εντός και εκτός Ελλάδας)???
Απ. Τον Απρίλιο Βερολίνο....Πλησιάζει....

11.Τι είναι αυτό που σε ''βγάζει από τα ρούχα σου'' και τι σου δίνει τη μεγαλύτερη χαρά???


Απ. Το να μην με σέβονται και να θεωρούν ότι μπορούν να με κάνουν ότι θέλουν...Η μεγαλύτερη χαρά είναι όταν τους αποδεικνύω το αντίθετο και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα....

Τώρα με τη σειρά μου οι δικές μου ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν με τη σειρά τους 11 αγαπημένες bloggers...
1.Ποια είναι η αγαπημένη σου εποχή και γιατί;;;
2.Αγαπημένος τραγουδιστής;;
3.Ο συγγραφέας που με το έργο του σε παρέσυρε;;
4.Ο αγαπημένος make up artist;;
5.Ποιο cartoon είναι το αγαπημένο σου;;
6.Αγαπημένη παιδική ταινία;;
7.Άρωμα που δε θα άλλαζες ποτέ;;
8.Το φαγητό που σε τρελαίνει ακόμα και με τη μυρωδιά του;;;Δεν μπορείς να αντισταθείς...
9.Ρούχο που δεν θα άλλαζες ποτέ....
10.Αθλητικά ή casual ρούχα;;
11.Αγαπημένο χρώμα και γιατί;;;

Τα blog που θα μας απαντήσουν σήμερα είναι:

Καλό βράδυ!!

Σχόλια

  1. Αααααα σε ευχαριστώ πολύ!Θα τηs απαντήσω σήμερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω πολυ κουκλα μου:-)
    Μ'αρεσαν πολυ οι απαντησεις σου!!!

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    Φιλακιααα**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουυυυυυ Τέλεια!!! Θα απαντήσω πολύ πολύ σύντομα!!!(πάω για τρέξιμο τώρα!!)
    Ευχαριστώ πολύ για το tag!!

    Φιλιά πολλά σε όλους και όλες!!
    http://free-to-fashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σ'ευχαριστω γλυκια μου παρα παρα πολυ!!!!! να εισαι καλα!!!!! τωρα τις απανταω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις