Άλλο ένα βραβειάκι μου χτύπησε την πόρτα!

   Πόσα ευχαριστώ πρέπει να πω;Αρκετά νομίζω...Ευχαριστώ http://beautymagnets.blogspot.com
Μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα έχω τρία βραβεία..Ευχαριστώ πολύ και πάλι...




Πρέπει να απαντήσω και στις 10 εξής ερωτήσεις:

1.Name your favourite song: Summer wine!
2.Name your favourite desert: Το προφιτερόλ!
3.What ticks me off: Τα ψέμματα που καταλαβαίνει ο άλλος ότι είναι ψέμματα αλλά αυτός που τα λέει συνεχίζει να μιλάει..
4.When i'm upset: Ξεσπάω....
5.What's your favourite pet: Ο σκύλος μου,ο Τσάρλυ!
6.Black or white: Βlack...
7.Biggest fear: Τα άτιμα και σιχαμερά φίδια..
8.Everyday attitude: Άγχος για το μέλλον...
9.What is perfection: Χριστούγεννα κάπου έξω που όλα θα είναι χιονισμένα και η ατμόσφαιρα τόσο ζεστή πίνοντας ζεστό κρασί!!
10.Guilty pleasure: Να ψωνίζω!!


Και να μοιραστώ 7 τυχαίες σκέψεις.


1.Είμαι πολύ καλή όσο δεν γίνετε άλλα αν με πατήσουν τον κάλο γίνομαι τόσο κακιά όσο δεν φαντάζονται...
2.Μου αρέσει να μαγειρεύω και να καλώ φίλους στο σπίτι..
3.Μου αρέσουν τα ταξίδια και θα ήθελα να ζώ στη Γερμανία..
4.Μου αρέσει να είναι το σπίτι μου σε τάξη και τώρα που έχω παιδί και είναι όλα άνω κάτω τρελένομαι...
5.Προσπαθώ να μάθω Γερμανικά...Άραγε θα τα καταφέρω;
6.Μου αρέσει να βλέπω ταινίες..Αγαπημένες τα θρίλερ..
7.Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και αυτό τον καιρό διαβάζω κάνοντας ποδήλατο..

Με την σειρά μου θα τα δώσω σε 10 εξαιρετικά blog τα οποία είναι:
1.queensecret.blogspot.com
2.glorious-princess.blogspot.com
3.eustathiaartandcraft.blogspot.com
4.baroqueen.blogspot.com
5.thomisworld.blogspot.com
6.lamproukam.blogspot.com
7.xwrapaidiwn.blogspot.com
8.mylittlefairybook.blogspot.com
9.atelierforkids.blogspot.com
10.rossiebeauty.blogspot.com


Σχόλια

  1. ΒΛΕΠΩ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ!ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΩ ΣΤΗΝΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ Ν.ΥΟΡΚΗ!!ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ!!!!ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ ΕΝΑΝ ΓΙΟ ΚΑΙ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΑΞΑΚΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γλυκεια μου χριστιαννα ευχαριστω που μου κανες την τιμή για το βραβειο και μενα είναι το τρίτο μου..αντε να τα εκατοστησουμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς βρεθήκαμε Χριστιάνα!Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου κάνεις την τιμή και μου προσφέρεις!Πολύ χρήσιμο το blog σου,θα σε παρακολουθώ και θα τα λέμε!!Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ για το βραβείο Χριστιάννα!!!!!!!!!!! Θα το αναρτήσω σύντομα!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες απαντήσεις! Φιλάκια Χριστιάνα xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή Χριστιάννα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο που μου πρόσφερες!!! Είναι το πρώτο για το ιστολόγιό μου και όπως καταλαβαίνεις η τιμή που μου έκανες είναι πολύ μεγάλη! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ τώρα το είδααααααααα!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύυυυυυυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις